Yoga για Εγκύους

Γιόγκα για Εγκύους

Η γιόγκα κατά την εγκυμοσύνη είναι εδώ για να μας βοηθήσει να συνδεθούμε με το γεγονός της εγκυμοσύνης αλλά και τη μητρότητα που ακολουθεί. Σε ένα μάθημα γιόγκα για εγκύους ξεκινάμε με μια μικρή χαλάρωση, pranayama: ασκήσεις αναπνοής, ασκήσεις σύνδεσης με το μωρό, και οραματισμούς. Συνεχίζουμε το μάθημα με το κομμάτι των σωματικών ασκήσεων, οι οποίες είναι  προσαρμοσμένες και κατάλληλες για κάθε τρίμηνο  της εγκυμοσύνης. Οι διάφορες Asanas  ευθυγράμμισης, ισορροπίας και ενδυνάμωσης έχουν ως σκοπό να δυναμώσουντους μυς της λεκάνης, να βελτιώσουν την κυκλοφορία, να ξεκουράσουν τη σπονδυλική στήλη, να εξισορροπήσουν τις ορμόνες και να ανακουφίσουν από κάποια συμπτώματα της εγκυμοσύνης  όπως δυσκοιλιότητα, πρήξιμο και πόνο στη μέση, προσφέροντας αναζωογόνηση και ευεξία. Η εγκυμοσύνη φέρνει μαζί της μεγάλες αλλαγές στο σώμα αλλά και στην ψυχολογία και έτσι επίσης μεγάλο ρόλο παίζει η τελική χαλάρωση για το κλείσιμο του μαθήματος όπου η έγκυος μετά είναι έτοιμη για μια συνέχεια γεμάτη ενέργεια και ηρεμία.

Προσφορές για τα μέλη

Sorry. This form is no longer available.

Προτείνεται η εγκυμονούσα γυναίκα να ξεκινήσει γιόγκα και οποιαδήποτε άσκηση, μετά το πρώτο τρίμηνο με την συγκατάθεση γυναικολόγου για ακόμη περισσότερη ασφάλεια. Έτσι ώστε να προστατεύσουμε τη ψυχολογία της μέλλουσας μητέρας από το άγχος.